Stimate client,

Dorim să vă informăm despre una dintre funcțiile sistemului nostru pentru generarea codului UIT.

Pentru cazurile în care, la solicitarea codului UIT, unele informații pe care le înregistrați nu sunt întocmai corespunzătoare, statusul ce va apărea instant în dreptul rândului cu codul generat va fi „EROARE”.

EROARE

Veți primi și un mesaj email în aceste situații, pentru a vă confirma că înregistrarea nu s-a făcut de către ANAF în mod corespunzător, precum și motivul erorii. În acest caz, va fi necesar să verificați eroarea menționată și să corectați datele necorespunzătoare, solicitând un nou cod cu datele corecte.

Una dintre erori ar putea fi solicitarea codului UIT în intervalul orar apropiat de miezul nopții (cu o oră înainte de miezul nopții și la miezul nopții), declarând ca dată de transport data prezentă. Astfel, vă sfătuim să alegeți data următoare în cazul în care efectuați cererea de emitere a codului UIT în acest interval.

De exemplu: dacă accesați contul pentru a solicita un cod UIT în data de 05.06.2024 la ora 23:01, data pe care o veți completa în acest caz la rubrica „Data Transportului” va fi 06.06.2024 (sau o altă dată ulterioară datei de 06.06.2024).

 

Statusul unui cod transmis corect va fi afișat cu textul „INREGISTRAT” sau „IN DERULARE”.

INREGISTRAT            IN DERULARE

Nu ezitați să ne contactați pentru orice informații suplimentare.

 

Telefon: +40.737.504.000 | +40.745.066.729

Email: sales@move-expert.ro | office@move-expert.ro

Bulevardul Mărăști nr. 25, Sector 1, București, România